Tänkte börja blogga igen...

Jag kom på att jag läser hur mkt bloggar som helst men är inte så aktiv själv..så jag tänkte att jag skulle börja nu igen..får se hur länge det håller i sig ;) Såg att det är 1 år och 8 mån sen sist jag bloggade...

I helgen var det ju halloween. Jag var då i södertälje hos maria o festade. blev utgång både fredag o lördag..Jag kände mig inte direkt på topp men det blev kul ändå...måde dock väldigt dåligt i söndags..vet inte varför..drack nästan ingenting i lördags men ändå mådde jag pissdåligt.. Nu mår jag bättre i alla fall :) i veckan händer det väl absolut ingenting..ska jobba lördag och söndag på Himlinge..roligare än så blir det väl inte.. ska försöka få med mig ngn på bio..vill se nya Bond- Quantum of Solace.

Så här snygga var jag o Maria i fredags när vi var på halloweenfest :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med en bloggare till, då ska jag börja läsa din :D HAHA

2008-11-04 @ 12:19:32
URL: http://withoutlimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0