Onsdag

ja idag blev det till att gå upp klockan 6.. Jobbade mellan 7-11. Eller ja det var inskolning. Efter det så fick jag åka vidare till nästa jobb för att jobba som personlig assistent i några timmar..nån som blivit sjuk. men det är alltid bra för mig..pengar behöver jag alltid.!

När jag var färdig där vid 15 så åkte jag direkt ut till stallet för att rida Libra. det var skoj..Hon var jättefin idag :D Ska nog träffa kajsa imorgon. va typ 2 veckor sen vi sågs nu el nåt.. Och på fredag blir det en fika med Emma och sen ska jag rida igen. Ska även hämta min systeryster vid t¨åget nån gång fredag kväll/natt för att sen åka hem och sova några timmar innan vi måste gå upp vid typ 3 för att åka till ullared. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0