Onsdag

Ja idag så gick jag upp klockan 6 för att vara på tallheden klcokan 7. Var dock bara där i en timme. Skulle bara gå igenom de sista papprena av min inskolning. sen blev det att åka till lägenheten o lägga sig i soffan o halvsova fram till 12. ^^ Senare idag ska jag nog träffa sara och sofie. :) det blir trevligt var länge sen nu.

Igår så blev det en fika med Emma. Hon kan verkligen inte komma i tid nån gång..Igår var hon typ 35 min försenad. Hennes ursäkt var att hon jobbade till klockan 14.. men då behöver man väl inte bestämma att man ska fika klockan 14 ?!..haha hon är knäpp..men det var kul :D

Här kommer några bilder från Ullared :)

Framme efter 4 1/2 timmes bussresa.



Efter ca: 40 min såg våran vagn ut så här ;) Det mesta var min syrras som tur var..Jag va ju fattig och ännu fattigare när jag kom hem ^^



Mycket folk var det! Det var ju lördag så det var ju inte så konstigt..Nästa gång ska jag åka dit på en vardag!




Syrran är lycklig över att få shoppa loss ordentligt! lite shopaholic varning på henne;)




Så här fullt blev det i lilla Viola när vi skulle åka hem från katrineholm till Valla ;) Det ligger två till sånna stora gula påsar/väskor i bagaget + några påsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0