Nu har jag vart duktig...

Har gjort en tårta till henrik och så gjorde jag en tacopaj.. :) den blev god :D Tårtan har vi inte smakat än..ska vänta till hans pappa kommer hit.. Då blir det ett försenat tårtkalas ;) Han skulle ju ha fått en tårta i måndags när han fyllde men då blev jag tvungen att jobba..eller ja tvungen o tvungen är jag väl inte men behöver ju pengarna så det var bara o släppa alla planerna och göra det istället!

Har vart en sväng på Axelssons Lagerrea idag med mamsen och hennes kompis. Hittade bara en tröja..dom hade mest en massa skit som vanligt... Sen åkte vi till Intersport där mamma köpte en jacka och sen blev det en kebabtallrik på Barken :)

Imorgon ska jag och mamma åka och storhandla mat..sen ska jag till stallet och rida..och efter det bär det av hem till Valla. Ska vara där hela helgen för jag jobbar på Himlinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0