Nörd?

Ja igår hade jag bestämt mig för att jag skulle sitta uppe och kolla på valvaken för USA´s presidentval..blev dock för trött och gick och la mig...men jag vaknade någon gång strax innan 5 och jag typ hoppar upp ur sängen för att inte missa när de säger vem som vunnit..Sen när började jag bry mig om politik? Bra att Obama vann i alla fall..då kanske det blir någon förändring. 

Hyrde två filmer igår..The Mist och Mandy Lane. Båda är rysare. vi hann bara se The mist så det blir väl till att kolla på den andra snart..måste ju lämna tillbaka dom sen.  The Mist kan jag rekomendera i alla fall. Jag gillar dock inte filmer när det är så mkt övernaturliga saker men den var bra :) Annar ska jag inte göra ett skit idag..typ diska och städa lite ;(

Kommentarer
Postat av: Linda

orka diska och orka politik!

2008-11-06 @ 00:03:28
URL: http://withoutlimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0