Måndag

Ja i helgen jobbade jag...det va hur jobbigt som helst..massa folk i lördags så vi fick springa runt som idioter och alla kommer självklart samtidigt..Varför ska alla komma just klockan 15 och äta mat? vi fick till och med plocka in extrabord i restaurangen för att alla skulle få plats..men det gick bra ändå..I söndags var det inte lika mkt folk men lika jobbigt för då var jag själv som servitris där så det vart till o jobba i 8 timmar utan ngn rast..^^ när dagen var slut inser jag att jag har ätit en bulle och druckit en halv fruktsoda..det är ju väldigt bra..haha

Idag så har jag vart och ridit. det var skoj..Libra var pigg o glad..som alltid..ändå har hon vart på kurs i typ 3 dagar el nåt o gått hårdträning men hon är lika pigg för det..




Nehepp nu ska jag snart åka in till katrineholm igen..mamma är snäll o skjutsar.:)


Kommentarer
Postat av: elin

Helen

Nu har jag varit inne på internet varje dag och inte har du skrivit ngt sen i måndags!!! Usch på dig! Puss

2008-11-12 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0