Jahapp

Ja det  är en vecka sen jag uppdaterade nu..Det har inte hänt så mkt så därför har jag inte haft så mkt att skriva om. Jag har väl Jobbat en del och så har jag vart i stallet och ridit...

Igår började vi med första julbordet på restaurangen..vem fan vill äta julbord nu? tydligen en hel buss med pensionärer ;) Åt lite julmat sen när de åkt därifrån..det är ju sådär gott måste jag ju säga..jag gillar ju iofs bara köttbullar, prinskorvar o ägghalvor typ..haha men men..ska jobba julbord på fredag- söndag också..då många av mina kompisar från skolan sak träffas o festa..Kunde ni inte ha valt en lite bättre helg?? typ helgen som var nu?! nee men jag får träffa dom nästa år eller nåt....det är ju nästa år snart såå.. Jag tycker att det passar bra med en fest i januari typ..så ELIN nu får DU fixa det ;)

Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: elin

Självklart darling så fixar jag det! Jag saknar dig, kommer troligen börja gråta när vi träffas....

2008-11-26 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0