ooops

Ja nu är det snart 2 veckor sen jag uppdt.. Men det har inte hänt så värst mkt.. Jag har jobbet en hel del julbord och så i helgen var jag uppe o hälsade på min syster i Gävle..då var hela familjen samlad. Kollade på Bocken och den stog fortfarande kvar. Sen såg vi nog ut som yurister hela familjen eftersom pappa sprang runt o tog kort överallt o vi fick ställa oss o posa! haha På vägen upp till Gävle så tog vi en sväng förbi månkarbo och elin! Där fikade vi o snackade skit. Kul o träffa henne..va typ 6 månader sen sist. Vi måste bättra oss på det.

Den här veckan består av jobb, jobb och lite mer jobb...hehe

Måndag LEDIG
Tisdag Himlinge/ Julbord
Onsdag Tallheden 7-9  Himlinge/ Julbord
Torsdag LEDIG  Rida
Fredag Tallheden 7-9  Himlinge/ Julbord  Fest med Sara o gänget ;) ?
Lördag Himlinge Julbord
Söndag Himlinge/ Julbord

så rolig vecka har jag

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0