Dan före julklappsdan :)

Ja idag har jag klippt mig och färgat håret..det blev toppen! :) enligt mig i alla fall..haha Är numera mörkbrunt med lite ljusare slingor i!

Sedan bar det av in till stan där jag gick runt o glodde lite..hade väl inget viktigt som jag skulle göra egentligen men blev ett par nya pumps och ett nytt puder i alla fall. sen så fick jag även en julklapp från Ulrica. (hon som äger hästen jag rider)
Fick en liten korg med godis och presentkort på åhlens! snällt!

Sen när jag kom hem så klädde jag granen...den blev väl sådär snygg måste jag ju säga..kände mig inte så engagerad..haha sen kokade jag lite mer knäck! mums

God Jul Och Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0